Umíte řídit auta i lidi? Máte organizační talent a nebojíte se odpovědnosti? Pak pro Vás máme ideální příležitost.

Hledáme zkušeného profesionála, který:

  • Umí vést lidi: Máte zkušenosti s vedením týmu, dokážete motivovat, delegovat a budovat silné pracovní vztahy (cca 15členný tým).
  • Zná oblast autodopravy: Vyznáte se v problematice autodopravy, správy vozového parku a souvisejících legislativních požadavků.
  • Skvěle organizuje práci: Máte výborné organizační a logistické dovednosti, dokážete efektivně plánovat, koordinovat a řídit komplexní procesy.
  • Má min SŠ vzdělání, VŠ výhodou.
  • Disponuje řidičským průkazem skupiny B.

Vaše náplň práce:

Budete zodpovědní za širokou škálu činností, od koordinace svozu odpadu, zajištění organizace pohřebních služeb až po správu vozového parku, zadávání výběrových řízení a práci s informačními systémy. Konkrétně budete:

  • Organizovat a koordinovat pohřební služby, včetně rozvrhu směn, zajištění a koordinace smutečních aktů, školení řidičů a evidence jízd a spotřeby PHM.
  • Dohlížet na logistické procesy, koordinovat práci řidičů a zajišťovat kompletní provoz vozového parku a servisu vozidel pro celou organizaci.
  • Řídit práci řidičů svozu odpadu a VOK, koordinovat jejich aktivity a spolupracovat s podnikovým ekologem na agendě evidence odpadů.
  • Tvořit zadávací podmínky pro výběrová řízení a komplexně dohlížet nad celým procesem.
  • Vést veškerou evidenci související s provozem vozidel, včetně knih jízd, spotřeby PHM, oprav, plánů údržby a investic.
  • Zajišťovat STK, plánování oprav a servisu vozidel a investic do nich.
  • Spravovat parkovací systém „Parkom“ a pracovat s dalšími systémy a evidencemi dle pokynů vedení.

Co od nás můžete očekávat?

  • Nápady vítány! Nebudete se jen řídit pokyny, ale budete mít svobodu a prostor pro vlastní nápady a inovace. Budete mít možnost zlepšovat naše procesy a zavádět systémy, které zlepší efektivitu naší práce.
  • Různorodá a dynamická agenda: Čeká na vás pestrá a zajímavá práce, u níž se nebudete nudit.
  • Kolektivní duch a vstřícný přístup: Stanete se součástí přátelského a kolegiálního týmu, kde se cení iniciativa, nápady a samostatnost. Samozřejmostí je i zaškolení.
  • Stabilita a férové podmínky: Nabízíme Vám stabilní práci v zavedené městské organizaci s férovým platovým ohodnocením (10. tarifní třída + osobní příplatek + příplatek za vedení) a služebním vozidlem.
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, možnost Multisport karty.

Přidejte se k nám a staňte se součástí silného týmu, který s respektem, empatií a profesionalitou plní důležité poslání.

Váš životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím skrze odpovědní formulář na serveru jobs.cz nebo e-mailem na adresu jobs@hrbitovy.cz.

Uzávěrka přihlášek: 14. 7. 2024.