Umíte řídit auta i lidi? Máte organizační talent a nebojíte se odpovědnosti? Pak pro Vás máme ideální příležitost.
Hledáme zkušeného profesionála, který:
- Umí vést lidi: Máte zkušenosti s vedením týmu, dokážete motivovat, delegovat a budovat silné pracovní vztahy (cca 15členný tým).
- Zná oblast autodopravy: Vyznáte se v problematice autodopravy, správy vozového parku a souvisejících legislativních požadavků.
- Skvěle organizuje práci: Máte výborné organizační a logistické dovednosti, dokážete efektivně plánovat, koordinovat a řídit komplexní procesy.
- Má min SŠ vzdělání, VŠ výhodou.
- Disponuje řidičským průkazem skupiny B.
Vaše náplň práce:
Budete zodpovědní za širokou škálu činností, od koordinace svozu odpadu, zajištění organizace pohřebních služeb až po správu vozového parku, zadávání výběrových řízení a práci s informačními systémy. Konkrétně budete:
- Organizovat a koordinovat pohřební služby, včetně rozvrhu směn, zajištění a koordinace smutečních aktů, školení řidičů a evidence jízd a spotřeby PHM.
- Dohlížet na logistické procesy, koordinovat práci řidičů a zajišťovat kompletní provoz vozového parku a servisu vozidel pro celou organizaci.
- Řídit práci řidičů svozu odpadu a VOK, koordinovat jejich aktivity a spolupracovat s podnikovým ekologem na agendě evidence odpadů.
- Tvořit zadávací podmínky pro výběrová řízení a komplexně dohlížet nad celým procesem.
- Vést veškerou evidenci související s provozem vozidel, včetně knih jízd, spotřeby PHM, oprav, plánů údržby a investic.
- Zajišťovat STK, plánování oprav a servisu vozidel a investic do nich.
- Spravovat parkovací systém „Parkom“ a pracovat s dalšími systémy a evidencemi dle pokynů vedení.
Co od nás můžete očekávat?
- Nápady vítány! Nebudete se jen řídit pokyny, ale budete mít svobodu a prostor pro vlastní nápady a inovace. Budete mít možnost zlepšovat naše procesy a zavádět systémy, které zlepší efektivitu naší práce.
- Různorodá a dynamická agenda: Čeká na vás pestrá a zajímavá práce, u níž se nebudete nudit.
- Kolektivní duch a vstřícný přístup: Stanete se součástí přátelského a kolegiálního týmu, kde se cení iniciativa, nápady a samostatnost. Samozřejmostí je i zaškolení.
- Stabilita a férové podmínky: Nabízíme Vám stabilní práci v zavedené městské organizaci s férovým platovým ohodnocením (10. tarifní třída + osobní příplatek + příplatek za vedení) a služebním vozidlem.
- Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, možnost Multisport karty.
Přidejte se k nám a staňte se součástí silného týmu, který s respektem, empatií a profesionalitou plní důležité poslání.
Váš životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím skrze odpovědní formulář na serveru jobs.cz nebo e-mailem na adresu jobs@hrbitovy.cz.
Uzávěrka přihlášek: 14. 7. 2024.