Administrátor*ka veřejných zakázek

Typ úvazku: HPP
Nástup: červen 2025
Pracoviště: Pobřežní 339/72, Praha – Karlín
Základní plat: 11. platová třída, výsledný plat se odvíjí od výše započitatelné praxe a osobního příplatku
Popis pracovní pozice:

Vyznáte se ve veřejných zakázkách a chcete dělat práci, která má smysl? Máte zkušenosti z veřejného sektoru a chcete je rozvíjet v novém prostředí? Přemýšlíte analyticky a zajímají Vás souvislosti? Pak možná hledáme právě Vás.

Jsme Hřbitovy a pohřební služby hl. m. Prahy, moderní příspěvková organizace s více než stoletou tradicí. Zajišťujeme vše, co je spojeno s pohřbíváním a péčí o zesnulé. Naším cílem je poskytování profesionálních služeb, které citlivě reagují na potřeby pozůstalých – k tomu je nutná i pružná a efektivní spolupráce se zřizovatelem a kvalitní péče o naše zaměstnance.

Přidejte se k nám jako administrátor veřejných zakázek a staňte se součástí našeho týmu. Vaše práce bude mít viditelný dopad – přispěje k uskutečnění řady důležitých projektů, od modernizace našich služeb po péči o historická místa Prahy.

Pracovní náplň zahrnuje:
  • Zakázky pod kontrolou: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., vnitřními předpisy organizace a metodickými pokyny zřizovatele.
  • Plánování a aktualizace: Vytváření a aktualizace plánu veřejných zakázek, které překračují hodnotu 100 000 Kč.
  • Vyhodnocení a analýza: Vyhodnocování plánu veřejných zakázek a analýza výsledků pro zajištění optimálního řízení.
  • Směrnice a legislativa: Revize a úprava interních směrnic dle aktuálních legislativních změn.
  • Správa profilů: Údržba našeho profilu na Tender Areně a zřízení elektronického tržiště veřejné správy.
  • Pomoc kolegům: pro své kolegy budete styčnou osobou a zdrojem rad a pomoci v oblasti veřejných zakázek.
Požadujeme:
  • Vzdělání: Minimálně SŠ s maturitou. Pokud máte alespoň základy právního vzdělání, je to výhoda, nicméně podpoříme i Vaše sebevzdělání v oboru.
  • Praxe: Nezbytná je praxe na obdobné pozici ve veřejném sektoru a zkušenost se zakázkami podle zákona o zadávání veřejných zakázek, výhodou je zkušenost s administrací zakázek stavebních.
  • Znalosti: Klíčová je znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a zákona č. 134/2016 Sb.
  • Dovednosti: Hledáme někoho, kdo je pečlivý, samostatný, proaktivní a dokáže kriticky a konstruktivně uvažovat.
Nabízíme:
  • Zaměstnání u uznávané městské organizace, kde Vaše práce bude mít společenský význam a trvalou hodnotu.
  • Hlavní pracovní poměr na dobu určitou (první smlouva na 1 rok), v případě oboustranné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.
  • Stabilitu a férové podmínky: platové zařazení: 11. platová třída, výsledný plat se odvíjí od výše započitatelné praxe a osobního příplatku
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, možnost Multisport karty, mimořádné odměny (zpravidla na čtvrtletní bázi),
  • Ideální nástup: červen 2025
  • A hlavně, příležitost rozvíjet se a pracovat na klíčové pozici v zavedené městské společnosti s důležitým posláním.
Kam zaslat životopis:
jobs@hrbitovy.cz